jessikapersson.blogg.se

Sista dagen

Godmorgon! Glömde att skriva igår, men i onsdags så for jag in till stan på kvällen och kollade på film med Hannah, Sandra och Elin. Vi köpte lite chips å godis och kollade på 21 jump street. Sen igår så åt jag go lunch med Alva, Isabell och Helen. Sen på eftermiddagen så for jag och gymmade. Hade egentligen ingen ork alls, hade ont i fötterna å benen men ibland så får man ba ta sitt lata arsle och pallra sig dit.
Just nu så sitter jag på bussen påväg till stan, sista prao dagen idag. Känns skönt. Men vädret kan ju gå å ta sig! Det regnar och blåser sjukt mycket. Jag som precis hade fått mitt hår torrt efter duschen imorse.. Nu är mina jeans genomblöta, håret också och jag lovar att sminket har runnit nerför halva ansiktet. Kul. Aja, ha en bra dag!



 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback