jessikapersson.blogg.se

Helg & AHS

I fredags var jag, Alice och Jennifer på rogers och åt pizza. Sedan så kom Emrik, Viktor, Oscar, Erik och Simon och va med oss. Alla vi for hem till emrik och skulle kolla på skräckfilm och det slutade med att vi såg en riktigt kass film haha. Men roligt hade vi iaf. Sen i lördags så for jag till Anton och hans pappa firade sin födelsedag (han fyllde egentligen år på söndagen) så då var det massa av hans släkt där. Måste ba säga att hans farfar måste nog va den skönaste personen jag träffat! Haha så himla cool. Min helg har inte bestått av så mycket mer än det. Just nu sitter jag och tittar på det första och efterlängtade avsnittet på säsong 4 av American Horror Story och senare så kommer Anton hit och då ska vi dra till gymmet och träna lite.








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback