jessikapersson.blogg.se

Gymnasieval

Idag så har SYV varit inne hos oss och pratat med oss om gymnasievalet och olika program. Och jag blir typ stressad, jag vet inte vad jag vill jobba med i framtiden? Jag vet inte vad jag tycker är kul och vad som intresserar mig? Hur ska man som 15/16 åring kunna veta det? Det finns ju många som vet och har sina drömmar. Tur för dom.. Jag har absolut ingen aning. Det skulle dock vara skitkul att gå dans estet, seriöst, dansa på skoltid? Hur underbart är inte det på en skala? Men om man tänker ett steg längre, vad gör man efter det då? Egentligen? Man kan ju såklart läsa kurser osv, men ändå. Jag är bara förvirrad och stressad inför valet och jag tänker inte välja efter vad mina kompisar ska gå. Verkligen inte. Men jag tror jag har nåt program som det lutar lite mer åt. Vi får se.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback